PULA 5.5.2018. – RAČUNOVODSTVENI SERVISI I GDPR

Dosta Vam je seminara i radionica koji ne daju odgovore na vaša pitanja?

Radionica je namjenjena  vlasnicima i djelatnicima u računovodstvenim servisima.

Prođite s nama step-by-step kroz postupak usklađenja.

Iskoristite popust na rane prijave, prije datuma predaje završnih računa, a radionicu odslušajte nakon predaje završnih računa.

Motivirani sve većim brojem pitanja, na koje računovodstveni servisi ne dobivaju konkretne odgovore, odlučili smo u organizaciji društva Hanžek&Hanžek 5.5.2018. (subota) održati  radionicu na temu „Računovodstveni servisi i GDPR“.

Na radionici će se obrađivati tematika vezana uz računovodstvene servise, probleme s kojima se susreću, ali i dati odgovore na situacije u kojima se nađu vaši partneri.

S konkretnim primjerima dokumentacije lakše je sastaviti ugovor, pravilnik, politiku….

Uvjereni smo da će nakon naše radionice Uredba koja stupa na snagu, biti samo jedna bivša nepoznanica, a usklađivanje sa postavljenim zahtjevima samo jedan uobičajeni korak u poslovanju svakog knjigovodstvenog servisa!

Popust za članove Facebook grupe “Računovodstvo – pitanja i odgovori iz prakse”

Kako bi radionicu dodatno učinili dostupnom što većem broju polaznika, odobren je:
• Popust na rane prijave
• Dodatni popust od 100 kn po polazniku za članove Facebook grupe „Računovodstvo – pitanja i odgovori iz prakse“ (ako niste član, možda netko iz vašeg ureda je)
• Popust kod partnerske tvrtke od 15% na kupnju toolkita koji pomaže kod usklađenja s Uredbom, u slučaju da se odlučite na kupnju istog – detalji na radionici

5.5.2018. subota od 9:00-13:00


RAČUNOVODSTVENI SERVISI I GDPR

Step-by-step vođenje kroz postupak implementacije?

Koje korake poduzeti na putu do usklađenja?

Koje su obveze računovodstvenog servisa u postupku usklađenja s Uredbom?

Jesu li računovodstveni servisi voditelji obrade, izvršitelji obrade ili jedno i drugo?

Treba li računovodstvenim servisima službenik za zaštitu osobnih podataka ili ga je jednostavnije unajmiti?

Mogu li i trebaju li računovodstveni servisi pružati usluge službenika za zaštitu osobnih podataka svojim klijentima? Biti službenik u sklopu postojećeg ugovora ili definirati novu uslugu?

Koju dokumentaciju pripremiti kako bi dokumentirali usklađenost?

Kako postupati s osobnim podacima koji se čuvaju, a ne postoji zakonska osnova za čuvanje?

Hoćemo li morati imati privole za sve podatke koje posjedujemo, a ne postoji druga zakonska osnova za njihovo čuvanje?

Treba li definirati nove Ugovore o radu, Ugovore o pružanju usluga prema komitentima i od pružatelja usluga (razvoj softvera, održavanje opreme i sl.)?

Zašto je politika privatnosti jedan od ključnih dokumenata u zaštiti osobnih podataka?

 

Odgovore na ova i druga pitanja saznajte na radionici koja će se održati 5.5.2018. u 9:00 sati u Puli, Hotel Galija, Epulonova 3, 52 00 Pula

Broj mjesta je ograničen

CILJ

– Osvijestiti nužnost usklade

– Ukazati na važne korake na putu usklađenja

– Utvrditi potrebne radnje za dokazivanje usklađenosti

– Definirati načine provođenja pojedinih radnji

– Naučiti identificirati osobne podatke

– Identificirati potrebnu dokumentaciju kojom ćete dokazivati usklađenost

– Razmjena iskustva s ostalim zaposlenicima računovodstvenih servisa.

 

KOME JE NAMJENJENA RADIONICA

– Vlasnicima računovodstvenih servisa

– Svim zaposlenicima u računovodstvenim servisima

– Budućim i sadašnjim službenicima za zaštitu osobnih podataka

 

CIJENA

– Prijave do 22.4.2018. – 700 kn – za članove grupe 600 kn

– Prijave od 23.4.2018. do 29.4.2018- 750 kn – za članove grupe 650 kn

– Prijave od 30.4.2018. do 4.5.2018 – 850 kn – za članove grupe 750 kn

– Više polaznika prijavljenih iz iste organizacije – 650 kn/polaznik neovisno o datumu prijave-550 kn/polaznik za članove grupe

Za dokazivanje članstva u grupi dovoljno je poslati link na profil. Link služi isključivo za dokazivanje članstva i neće biti korišten u nikakve druge svrhe.

CIJENA UKLJUČUJE

– Izradu nacrta Politike privatnosti – temeljnog dokumenta u postupku usklađivanja

– Popis osnovne dokumentacije potrebne za dokazivanje usklađenosti

– Mogućnost dodatnog popusta kod partnerske tvrtke ukoliko se odlučite za kupnju toolkita za uskladu s GDPR-om – detalje saznajte na radionici!!

– Popust kod partnerske tvrtke na izradu web stranica (web stranica već od 1400 kn, primjer https://soloboss.hr/ bez dijela baza znanja)

 

PRIJAVA I DODATNE INFORMACIJE

– https://racunovodstvo-hh.hr/kontakt/  ili +385 95 9034 430

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *